23 februari 2009

Utmaning!!

Jag blev utmanad av Johanna.
Fyra tv-program som jag brukar se på:
  • Sveriges värsta bilförare
  • Miami Ink
  • LA Ink
  • Arga snickaren

Fyra saker som jag gjorde igår:

  • Bjöd barnen, lillasyster och Erik på semlor
  • Myste med Lukas
  • Läste en bok
  • Bjöd mamma på mat

Fyra saker som jag längtar till:

  • Till sommaren
  • Husköp
  • Att bli frisk
  • Att bilen blir lagad

Fyra saker som står på min önskelista:

  • Outfit till Johanna & Stefans bröllop
  • Rött kulhalsband
  • Ekonomiskt oberoende (och då lär ju punkt 1 och 2 lösa sig)
  • En natts god sömn
Fyra saker som jag tycker om att göra:

  • Umgås med mina barn
  • Sova
  • Umgås med mina vänner
  • Shoppa

Fyra saker som jag avskyr:

  • Att jag är så uppbokad kvällstid
  • Att jag röker
  • Min ekonomi
  • Att jag alltid är så förbannat trött

Fyra saker som jag åt igår:

  • Semlor
  • Biff
  • Klyftpotatis
  • Äggmacka

Fyra bloggar jag utmanar:

Inga kommentarer: