23 februari 2009

SKITNATT!!!

La mig i tid igår kväll för att vara någorlunda utvilad när väckarklockan ringer kl.04.00. MEN när jag precis hade somnat så ringer telefonen och jag får ta del av AC/DC och Hells Bells. Försöker sedan somna om igen vilket då var omöjligt eftersom Tilde satt igång med sin djupsömnssnarkning!!! Låg säkert i 45minuter och försökte somna innan jag beslutade att gå upp och vända på ungen så hon tystnar så pass länge att jag hinner somna... Sagt å gjort och det dröjer inte länge förän jag försvinner in i drömmarnas värld DÅ RINGER TELEFONJÄVELN IGEN!!! Men inte mobilen utan hemtelefon så jag måste upp och leta åt den för att få tyst på fanskapet. Det var en fyllgubbe som skulle till vårdcentralen!!! Och vad tror ni har hänt då jag avslutat samtalet med den påverkade farbrorn??? Joooo självklart har Tilde börjat snarka igen!!! JAG VET CARINA!! Du behöver inte säga nått... Den som inte stänger av telefonerna nattetid får skylla sig själv!! Jag har hört det sååå många gånger ifrån dig men lär jag mig? ALDRIG!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska inte säga nåt....

Annelie sa...

Tack!!