26 december 2008

Juldan

Ja vad säger man?? Jisses att man aldrig lär sig!!! Var på hotellet igår, mycket folk men ändå inte FÖR mycket folk, gjorde och sa korkade saker till folk... En del tog det bra vissa tog det mindre bra men så kan det ju gå när man inte riktigt förstår sig på varandras humor :) Gårdagens fylla kan sammanfattas med ett ord... nämligen ärlig!! Idag har jag legat i sängen tillsammans med Jenny och myst och Kakan låg för sig själv på soffan... men hon ville nog ha det så :) En bakfylla som alla andra bakfyllor med lite Morden i Midsomer och så sover man ju mest, vaknar, säger några ord, somnar, vaknar, skrattar hysteriskt och kanske en aningens ångestladdat innan man somnar en stund igen, vaknar osv. Nu ska jag snart till mamma och äta mat... Har precis duschat bort värsta bakfylleldoften och det var extremt tungt att ställa sig i duschen, tvätta håret och sen TORKA sig efteråt nej usch vet ni vad när man är bakis ska man bara behöva ligga på soffan och inte göra nått!! Jag ramlade en del igår natt på vägen hem också :( Men det var Jennys fel eftersom hon hade mina "gåhempånatten"skor. Åhhh vad det känns otroligt tungt att fara till mamma i detta tillstånd men jag får väl ta med mig två öl så kanske jag kvicknar till :) btw jag var iaf INTE fullast igår :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä för fullast vet vi vem som va!!Och även svagast...SVAG,SVAG! OCH vem som va "brattigast"

Anonym sa...

Haha jajemen ja jävlar detta kommer jag leva på länge!! Lite trist bara när man försöker återberätta men ingen inser det roliga!!
Jag försökte med min mor, lillasyster med sambo och storebror igår men dom såg inte det hysteriskt roliga utan tyckte bara att vi var fyllefåniga hmmmm? VI??!!

Anonym sa...

Ja,jag tyckte Jenny hade svårt nog att se det roliga i det medans vi grät hysteriskt av skratt.OCH vi är aldrig...aldrig fåniga i fyllan!!