24 december 2008

Bye bye datorn

Detta är (förhoppningsvis) mitt sista inlägg från denna dator!! Även om den här datorn (med mycket hjälp från datareparatören) aldrig varit så bra som den är just nu så är den långt ifrån rolig att sitta vid - segare än segast med ett RAM-minne på ca 190 haha Men nu blir det en klar förbättring på den fronten för jag har nämligen fått mig en bättre begagnad dator i julklapp!! Jiiihooo!! Nu var det ju inte enbart jag som fick datorn utan även flickorna... Det ska bli så jäkla nice =) Jag har god lust att slänga denna dator i väggen och hoppa en stund på den men så barnslig ska jag inte vara... Vem vet... jag kan behöva den igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni fått er en laptop eller en stationär?

Hoppas julen varit härlig för er!

K / Fia

Anonym sa...

en stationär

Anonym sa...

okidoki :)