01 oktober 2008

Läskig gubbe

Första dagen själv på nya jobbet och det var stressigt minsann!! Har väl ingen rutin och är ovan att städa haha så allt tog en väldans tid... Jag kommer dock bli en riktigt bitch på jobbet framöver!! Jag ser ju alla fel och brister på avdelningarna nu när jag måste städa efter oss som jag inte lagt märke till tidigare... Det kommer inte bli roligt för mina arbetskollegor att ha mig som städerska hehe =D Just nu försöker jag få lite inspiration till att plocka undan disken, plocka undan lite och kanske KANSKE förmå mig att dammsuga.. urk... Malou är på badet och Tilde är hos en kompis så jag har inget/ingen som hindrar mig från att genomföra dessa grejer... Fast när jag väl kommit igång så ringer dom väl och vill att jag ska hämta dom eftersom ingen av dom vill gå hem själv om kvällarna nu när dom blivit uppskrämd om den där mannen som förföljt en flicka förra veckan... Jag förstår dom... Skitläskigt ju!! Så nu snackas det varje kväll om pungsparkar, kasta sand i ögonen, klös, skrik, slåss och det senaste tipset från Kakan att låtsas prata med nån i telefon... Men enklaste är ju att ringa hem så kommer jag och hämtar dom!!

Inga kommentarer: