20 september 2008

Man sökes (men bara tills förkylningen gått över...)

Just idag skulle jag vilja ha en man... Någon som kokade te till mig eller ger mig ett glas vin =) stryker mig ömt på kinden och tycker synd om mig. (faaast händer det i verkliga livet??) Usch vad det är tråkigt att vara sjuk!! Men jag har iaf varit med ungarna på badhuset. Själv avstod jag ifrån att bada pga förkylningen =( och satt istället bredvid och tittade på. Fast egentligen var jag totalt överflödig som badvakt Tilde börjar på att bli riktigt duktig på att simma!! Jisses lillan håller på att bli stor!!! Uhuhuhuuuu hur ska JAG fixa det??!!! PANIKÅNGEST!!! Nääe jag ska inte grubbla nått mer om det nu utan nu ska jag göra pizza!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag tror faktiskt att det finns det.. min karl är helt underbar dom gånger jag är sjuk.. :)

Anonym sa...

Mäh!!
Skulle det få mig att må bättre??

Ha en underbar resa btw =)

Anonym sa...

ja karlar är som bäst , när man e´sjuk. ja annars oxå. ja tror dom e´guds gåva till kvinnan

Anonym sa...

När man är sjuk okey men annars??!! Nääe skulle inte tro det!!
Du måste ju ha varit mycket full när du skrev det där!!

Anonym sa...

spiknykter, sådeså..

Anonym sa...

knarkat?

Anonym sa...

Inte fasen har jag då fått nåt glas vin när jag legat sjuk!! Jag har nog fått legat där och tyckt synd om mig själv...:) Nä, men däremot när dom är sjuka... Oj, oj, oj!!

Anonym sa...

I kort ögonblick glömde jag bort hur det egentligen är och drömde mig bort...
Tack Ewa för att du tog ner mig på jorden igen =D