06 augusti 2008

Tårarna rinner...

Så var det dags igen med gråtandet.. Det är en märklig känsla att gråta av glädje men det är just det jag gör!! Och det har blivit mycket av det på sistone... Just nu för tillfället är jag så obeskrivligt lycklig så jag vet inte vad jag ska göra!! JAG SKA BLI MOSTER!!! Det ni!! Faaaaaaaaaaan vad roligt!! Fatta!!! Sandra & Erik var förbi ikväll och berättade den glada nyheten och tårarna bara rann för mig... Jag skickade ett sms till Sandra för några veckor sedan och frågade ifall hon var gravid eftersom jag drömde det... då nekade hon det hela men ack så rätt jag hade!! Men jävlar vilken lång väntan det kommer att bli... just nu då man precis slutat vänta på lilla Junis ankomst så ska man börja vänta igen... Tur att jag har henne att gosa med när jag blir bebissjuk!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, va kul!!! (var det därför hon var nykter på ditt kalas...hmmm?) :)