07 augusti 2008

Ny kompis

Det första jag tänkte på när jag vaknade i morse var systers bebis och för första gången på väldigt länge vaknade jag glad. Gick omkring och log för mig själv då jag gjorde mig i ordning inför en ny arbetsdag vilket också innebär en dag närmare februari =D Jag längtar så efter att få en bebis och mysa med, jag ska bli världens bästa moster, visserligen kommer han/hon bara att ha en moster såå det är ju inte sån stor konkurrens om den titeln. En annan bebis som jag inte har hunnit bekanta mig med än är ju lilla kusinbarnet Olivia... Bebissjuk som jag är passade på att hälsa på dom efter jobbet!!
(Lilla Juni igår och Olivia idag, guu vad jag har det bra...)
Hon var så sööööt och skrattade faktiskt åt (eller med) mig ett litet tag innan hon lessnade och ville till mamma... Storebror var dock likadan när han var liten... mammasjuk och inte ett dugg intresserad av att sitta still i soffan och mysa med mig!! Däremot lessnade inte Jakob lika lätt på mig idag som för 2 år sedan!! Vi hade riktigt trevligt tillsammans och jag fick mig tom. en kram innan jag for hem. Han är är såå söt och charmig och jag tror jag måste skärpa till mig och hälsa på lite oftare så att han inte glömmer bort mig!!

Inga kommentarer: