04 augusti 2008

Shopping

Som tack för att jag hjälpte till med bröllopshäftena så fick jag av Carina presentkort på MAKE UP STORE!!!
Så nu har då även jag varit och inhandlat mig en egen liten trolleriburk =)
Eftersom jag alltid lyckas få finnar och annat gräsligt så fort jag ska på fest eller liknande så känns det väldigt rätt att införskaffa en "cover all mix"...

Jag kan väl avslöja att det faktiskt gick en heeel del pengar på "unna mig" prylar i helgen men va faan jag vet ju inte när jag får chansen att shoppa loss nästa gång så det är lika bra att passa på.
Vi lär ju inte dö om vi måste leva på nudlar EN månad...
...Nästa månad ser säkert ekonomin helt annorlunda ut öhhh eller??? Haha (optimist)

Sen är det inte så lätt heller då det kryllar av REA ställ överallt!!

Införskaffade mig en väska som jag är toknöjd över, love it!!
(dock inte på rea)
Men jag köpte också en "bra att ha väska" och DEN var på rea =)

Sockar och t-shirts till flickorna

Joggingbyxor till mig själv och eftersom det är mitt absoluta älsklingsplagg/arbetskläder tyckte jag att det var ett måste.
Samt att dessa lär jag inte tappa ute på gatan.
Ju mer jag tänker på det så kan man nog säga att jag gjort Vilhelminaborna en tjänst genom att jag köpt dom så slipper alla se min rumpa när jag glömt att knyta åt!

2 tröjor för 100:- och det var vintertröjor!!

En Bh

2 par snygg trosor och 1 par skön trosor...

T-shirts, hårgrejer... hmmm?? Var det inte nått mer?? Jag måste ha glömt nått...

Men det är inte bara prylar som jag slängt ut pengar på, utan jag jag har nog lagt ut en halv förmögenhet bara av att måsta gå på offentliga toaletter och pinka!!! 5kr varje gång!!
Och det ska jag tala om blir en massa pengar innan slutet eftersom jag pinkar väääldans ofta!!!

Inga kommentarer: