13 augusti 2008

Nostalgitripp

Idag har jag spelat in en massa kassettband... jisses vad det var länge sen som man ägnade sig åt sånt!! Och vilken tid det tog också nu när man är van att bara klicka lite och sedan är det klart på några minuter... HÄR SNACKAR VI TIMMAR för att få till några band!!! Anledningen till dagens tidskrävande sysselsättning är att vi har ingen fungerande cd-spelare på avdelningen och därför så kan vi ju då inte heller lyssna på den musik och sagor som vi har på cd och vi börjar bli rätt less på dom band som finns på bygget så jag tänkte jag skulle spela in lite... Det blev först lite Pan Pipes, Enya, relaxation och medations band för att ha på massagevilan. Sedan blev det lite Mora Träsk och det blev som en liten nostaligtripp för mig... Malou var helt tokig i Mora Träsk när hon var liten, hon hade 3 filmer med dom som gick varm varje dag. ..."hänger brösten på dig ner kan du ta dom och vifta med..." Efter det blev det Dunderklumpen och Dr.Snuggles Det var riktigt mysigt med en liten nostalgitripp så jag har bestämt mig för att gräva lite i min filmsamling nån kväll och leta åt Trolltyg i tomteskogen, Flåklypa Grand Prix, The neverending story och så Dunderklumpen bara för mitt egna nöjes skull =)

Inga kommentarer: