21 juli 2008

Mitt i semestern

Jaha då är jag inne på min tredje semestervecka... I lördags var jag med flickorna till Åsele... jag köpte ingenting förutom lunch till oss 3. När jag kom hem så stod Janken och grillade så jag var ganska snabb på att bjuda mig själv på middag =) Det var fantastiskt gott!! Senare på kvällen åkte jag till Åsele igen men då för att besöka öltältet. Även fast vi kom dit ganska så sent var det kö in till öltältet, det har jag nog inte varit med om förut. Ikväll ska Malou sova hos en kompis så jag har varit och hyrt en film till Tilde för hon blev så ledsen... själv börjar jag bli lite sugen på att hälsa på lilla Juni igen... Imorgon kväll får det bli... hoppas bara att dom är hemma. Dom slutar väl snart att svara i telefon då jag ringer =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fasen, jag var också i öltältet, hela kvällen dock å kanske blev lite överförfriskad, men inte såg jag dig :)/Marlene

Anonym sa...

Hmmm märkligt... ja jag var då sist ut =)

Anonym sa...

haha, vi var också bland dom sista, Stellan (vakten) sa att dom hade stängt, missade det totalt, men när han sa det kollade vi oss omkring och från ha varit packat med folk va det fan inte många kva :)

Anonym sa...

Hahaha Stellan sa till mig:
"- Annelie nu är det dags att fara hem"
och exakt samma ord använde han till mig på Hembygdslördan hihihi