24 juni 2008

Skaffa mig ett liv?!

Jag har kommit på vad jag ska sysselsätta mig med dom här veckorna som flickorna är borta!!! Nämligen: rensa minst ett skåp eller låda / dag... Jag började med en låda idag som innehöll två års räkningar alltså med andra ord en ganska så stor hög papper... Jag vet inte varför detta slarv med papper drabbade mig eftersom jag (sen jag flyttade hemifrån) varit pedantisk då det gäller papper... Jag har en pärm för varje år där jag månad för månad satt in räkningar, kvitton osv. men då jag flyttade till mitt nuvarande hem var det som om jag bara struntade i allt... Men nu är allt i sin ordning igen och alla papper insatta i pärmar och jag mår otroligt bra!! Sedan tog jag tag i låda nr.2 skivor, skivor, skivor, skivor hmmm det blev väl inte så mycket rensat precis men jag har iaf fått någon slags ordning... Dags för låda nr.3 jisses vad spännande och se vad som döljer sig i den =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Goddamn! Jag borde också ta itu med papper, men det är verkligen trååååkigt!
Du är duktig du.