25 juni 2008

Jag behöver hjälp!!

Jag har fått för mig att jag ska fixa jobbets toaletter... Nu när jag har rensat ut allt fult så inser jag att jag har tagit på mig ett omöjligt uppdrag =( Jag måste ju utgå ifrån det färger som finns för någon ommålning av väggar blir det inte tyvärr... Väggarna är pissgula, det finns inga fönster... alltså det är bara ett tomt rum med gula väggar en spegel, toalett, handfat och ingenting mer... WHAT TO DO??!!! Snälla kom med förslag till vad jag kan göra med enkla medel för att få till stilrena, fina toaletter!! Johanna du är ju kung på detta HJÄLP MIG!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, det lät som ett svårt uppdrag! Budgeten är lika med noll eller? Hade det funnits en liten budget så hade du ju kunnat måla nåt kul på väggarna, prickar eller typ nåt, kanske byta ut toalettlocket mot ett roligare eller nåt. Nån fin badrumsmatta? Jag håller dock med, det lät grymt svårt...just gult också, det är ganska fult!