19 augusti 2012

Toppenhelg!!

Kickade igång helgen med grillat och altanhäng med Malou i kanonfint väder.
Sen drog hon till kompisen Moa och då kom Moas mamma hit med ett gott vin och fortsatte altanhänget med mig riktigt trevligt.

Under lördagen jag och Malou och sa välkommen till mammas nya familjemedlem Sigge och sedan drog vi tillsammans med mor på Second hand, Prima prylar, Magasin Mix och så åt jag sommarens första mjukglass.


När klockan närmade sig middagstid blev det dags att hämta hem Tilde men hon satt skrikandes på en bananbåt då vi anlände till Siksjönäs badstrand så vi fick vackert sättas oss ner och vänta en stund.
Men det gjorde då absolut ingenting, vädret var fantastiskt och det var underhållande titta på då Ante drog tjejerna och hur dom sista vändan (som gick allt annat än sakta) ramlade av.
Malou blev sjukt sugen på att testa så vi får se om det finns möjlighet för henne att prova på måndag.

Väl hemkommen åt vi middag på altanen och sedan la jag ut Volvon på blocket, som jag sagt att jag ska ha gjort hela sommaren men aldrig fått tummen ur ... och gjort...
Nöjd över att jag äntligen har börjat ta tag i saker som jag borde ha gjort men aldrig gör så dukade jag fram gotta i vardagsrummet och kröp ihop i soffan med flickorna och såg film innan det blev läggdags.
Jag och Tilde skulle ju upp på fotbollsmatch och Malou skulle iväg på auktion tillsammans med mor så det blev inte att vi satt uppe alltför länge.

Fotbollsmatcherna under söndagen i Sorsele gick galant och C-flickorna kan känna sig riktigt stolta över att dom gått obesegrade under årets matcher.
Riktigt roligt å följa med och se så glada och duktiga brudar kämpa på plan, imponerande!!
Dessutom så fick jag under dagen även sälja bort Volvon, TOPPEN!!!

Inga kommentarer: