16 augusti 2012

3 nöjda tjejer :)

Efter att Tilde har varit ifrån sin vän Wiktoria i fleeera veckor så får dom äntligen umgås igen, som Tilde har längtat!!
Tilde åkte till henne igår efter fotbollsträningen och tänker inte komma hem förrän på lördag, dom har väl en del att ta igen förstår jag :)

Å jag fick mig en glad överraskning då jag kom hem efter jobbet och kollade in mitt lilla jordgubbsland, JISSES vad jag har fått jordgubbar!!!
Lycklig plockade jag in alla och åt upp dom fort innan jag skulle få för mig att spara dom till Malou & Tilde...

Malou är i Umeå och efter att läst Petras statusuppdatering på Facebook så lär jag få hem en väldigt glad tjej....



En spännande match mellan UIK mot AIK som slutade 3-1.! Tjejerna fr Vilhelmina fick personligen träffa Alexandra Nilsson, Jenny hjohlman, målvakten karolin Jönsson och kanske det häftigaste, Hanna Ljungberg!:-) tjejerna var rätt nöjda;). Och även jag..;)


Inga kommentarer: