06 juni 2012

Sveriges nationaldag

Dagen har gått i lugnets tecken...
Malou sov över hos Nicole och jag och Tilde somnade till
"The nightmare before christmas"
i min säng igår kväll. Blev väckta imorse av ett sms, jag hade glömt att stänga av ljudet på mobilen SJUKT orutinerat...
Tilde kollade vädret och sedan kröp hon ner hos mig igen och så såg vi "Coraline" innan vi beslutade oss för att det var dags att kliva upp.

Efter frukost begav sig Tilde till en kompis och har roat sig på "barnens dag" hela dagen, jag frågade om hon ville att jag skulle följa med dom men det ville hon inte haha :)
Malou har även hon roat sig på dagen som gått i barnens tecken och sett på gratis bio men sen drog hon till Nicole igen..
Gullig var hon dock som ringde och frågade om Tilde ville följa med dom, det händer inte alltför ofta nuförtiden men denna gång var Tilde upptagen med annat fast hon frågade iaf och det är det som räknas :)

Jag däremot har inte varit ute så mycket idag, mest bara myst på här hemma...
Tänkte hälsa på Lisa och ge en liten presenten till Novelia men dom var ju åxå givetvis ute på "barnens dag" så jag tog och gjorde nytt smör och det var extra roligt denna gång då man fick hälla upp smöret i så fina smöraskar, jag är så nöjd över mina inköp hos Lena :)

Inga kommentarer: