01 juni 2012

Shoppingdag

Sprang till Lenas fina butik, Magasin Mix, på rasten meeen en halvtimme räckte inte till utan blev även tvungen att gå dit då jag slutat...
Åhhhh så mycket det var som jag ville ha!!!
En lampa som jag kunde ha dödat för men då tyckte Ewa att jag var en billig mördare eftersom lampan gick för 850:- och det är klart lägger man upp det på det viset så har hon en poäng :)
Detta var dock det jag fick med mig hem...
 
Glasen fick jag av mor :)
Sen hittade jag även dessa...
Eftersom jag börjat göra eget smör så kommer det bli kanon att få he det i dom, längtar tills det är smörgörardags igen!!!

Sen var jag med Tilde & Malou på Black Rinse
Tilde hade två presentkort som hon ville handla upp och för dom köpte hon dessa snygga byxor
Foto: Nu får du chansen att följa den starka trenden med intensivt färgade byxor!
Brallorna är i mjukt, skönt och följsamt tyg i låg stuprörsmodell med fickor både fram och bak med tre knappar samt dragkedja. Super sköna på!

Färger: Hot Yellow, Cobalt, Hot Pink
Storlekar: S-XXL
Pris: 299:-
Samt ett snyggt nagellack, hon var toknöjd och fick blodad tand och drog på Sportringen och köpte sig en cykelhjälm, det gör hon varje år :)
I samma veva fick jag ett sms av Ewa att duken som jag kollat på hade kommit på Domus så då drog jag dit och köpte den och sedan for jag på Petterssons.
På Petterssons var det läskigt, tokmycket folk pga nån slags mässa och jag blev folkskygg och det kändes urlöjligt att jag bara skulle ha "bordsdukshållare", hade känts bättre om jag skulle ha köpt mig en motorsåg eller nått.
Hem och försökte sätta ihop dynlådan med Malous hjälp men då vi kom till locket blev jag aggressiv och Malou fick ta hjälp av Jenny...
Dom lyckades inte heller så bra och lessnade och drog...
Vi låste fast oss vid beskrivningen och att det stod att det skulle låta "klick".
I min ensamhet och frustration att jag inte fick dit locksatan hällde jag upp ett vinglas och ringde Ewa.
Ewa kom och då vi inte gjorde som det stod på beskrivningen så gick det bättre :)
Urfula utemöbler men dom får duga tills dom rasar!!
NU vill jag plantera blommor fast i denna kyla lär man få vänta med det ett tag till :(

Inga kommentarer: