07 augusti 2011

Ju mindre rutin, desto mer liv

Helgen har spenderats i Bollvattnet, skyddad från alla måsten.
Ville faktiskt inte åka hem idag, vi har haft det alldeles för bra för att nån hemlängtan skulle infinna sig...
Man skulle haft en stuga att rymma till om helgerna, avkopplande som fan!!
Men det blev tyvärr ingen fisk :(

Å jag som har längtat efter att få äta en hårdbrödmacka med grillad fisk på, lite salt och dricka en kall öl till, så vansinnigt gott!!
Nåväl, får väl hoppas på bättre fiskelycka nästa gång.
+5 grader i luften och sjörök, tokmysigt!!
Gasol är fan bra skit!!
Jag fegade men flickorna tyckte att det var nog varmt för en liten simtur :)
Önskade att jag hade haft en termometer så man kunde kolla hur varmt det var i vattnet...
Har varit jättekul å sitta och surra, spela Yatsy och skratta åt flickornas flams.
Man umgås på ett helt annat sätt och det är så sjukt mysigt.
Undra just om man kan uppnå samma kvalitetstid om man flyttar till en etta och slänger ut tv:n?


Gick inte att få ett normalt kort på Malou och Jenny.
Semestern börjar lida mot sitt slut men vad gör väl det då man har haft det så fantastiskt som jag har haft det???!!!
Imorgon har jag bestämt mig för att ägna mig åt hemmet, har knappt städat på 5 veckor...
Men så har jag ju fyllt dagarna med så mycket annat istället!!!






Inga kommentarer: