22 augusti 2011

I lördags drog jag och Bella iväg med bilen, med det grymma ljudet, på auktion i Pausele.
Det var helt galet och vi satt mest bara och gapade, hamburgare var ungefär vad vi hade råd med.
Men jag älskar auktioner så även om jag inte löste mer än en fotgenlampa, som jag för övrigt bara bjöd på i panikstress över att jag inte hade budat hem nått, så känner jag mig lycklig över att få tagit del av auktionstämningen...
Fick även med mig en 70-tals baden baden madrass typ, helt gratis :)


En lampa som gärna
hade fått följa med mig hem
men den gick för 1400:-





Sen blev det middag med Carina och lite vindrickning i Carinas bil och sedan några fler vinglas tillsammans med Bella.

Igår tvingade jag Carina att följa mig på en loppisrunda.
Vi drog till Bloms loppis och sen på en halvintim loppis.
Var inte riktigt intimt tycker jag då det faktiskt var en lokal man gick in i, intim loppis är det då man går in i folks hem.
Avslutar detta inlägg med att lägga in en bild på en misslyckad banderoll uppsättning.
Lägg märke till hur sträckt den är till höger men sne och slapp så den veckar sig på vänster sida SAMT att den mittersta kroken upptill sitter alldeles för högt.
Näe gör om å gör rätt säger då jag!! :)

Inga kommentarer: