23 augusti 2011

Du skulle bara veta mitt lilla ♥

Igår var det första dagen på hemberget för Malou.
När jag kom hem var det utfrågning på hög nivå, jag ville veta allt... jag visste ju inte bättre!!
Det första hon säger var:
"-Asså shit det var så läskigt ALLA lärare sa typ att:
 Ja man ser vems dotter du är, du är så lik mamma!!"

Hmmm HON tycker det är läskigt...
Då skulle hon bara veta hur läskigt JAG tycker det är!!!

MEN i min lilla värld, så har jag lyckats med barnen bättre än vad jag har lyckats med mig själv sååå jag håller tummarna för att alla lärare med förutfattade meningar ser vilket underbart barn jag fick och vilken fantastisk människa hon är... trots att hon är en drama queen :)

2 kommentarer:

Tomas sa...

Du har riktigt fina barn. Sen är du ju en bra mamma åsså! Och så jävlig var du väll ändå inte när du var ung? Eller?

Annelie sa...

Vaddå VAR ung???!!! :D