18 juni 2011

Nöjd och glad

Igår kväll var jag bjuden på middag hemma hos Anneli.
Hennes vårrullar hörs vara en smakupplevelse utöver det vanliga så förväntningarna var höga!!
Jag blev inte besviken, SJUKT GOTT!!!
Ostvårrullarna har satt sig i hjärnan på mig och det enda jag tänker på är att få äta dessa igen...MUMS!!
Det blev en helt klart lyckad kväll, god mat, dryck och trevligt sällskap.
Å dessutom så hade jag med mig hem en tavla och en duk :) 

Dagen idag har spenderats i Lycksele med flickorna, mor, lillebror, lillasyster & Lukas.
Först gjorde vi stan och sedan var vi på 1-års fest!!
Ludvig fyller år på tisdag men han hade öppet hus idag med massvis av goda tårtor och kakor.
Sen hade vi även turen att bli bjudna på grillat och storebrors himmelskt goda whiskeypepparsås.
Gott med tårta!!
Kusin Lukas är snäll och hjälper till med paketöppningen :)

Då det inte är allt för ofta som vi ses så är det fantastiskt trevligt med lite kvalitetstid tillsammas.
Ludvig är en sån härligt öppen, go och glad kille och verkar vara totalt orädd!!
Man skulle ju kunna tänka sig att han skulle vara lite tillbaka då det är så sällan vi träffas men nått sånt märker man aldrig av hos honom, han är bara lyckliga killen hela tiden som älskar att umgås!!



















1 kommentar:

Cupcake sa...

Åh whiskeypepparsås!Du måste tigga receptet på den av Magnus,så jävulskt gott!