22 maj 2011

Sarah gör sin pose

Måste skryta på mig själv för jag är så nöjd över allt jag gjorde igår.
Jag lagade maten inför Tildes födelsedag, städade, gjorde tårtan samt var social.
Gick till Sarah och umgicks med flickorna där och följde även med dom ut på hotellet, det var inte var planen från början.
Jag skulle ju egentligen bara hjälpa Sarah med vinet men jag är ju ganska lättövertalad :)

Hade dock väldigt skoj på hotellet och dansade mest hela kvällen.
Men det roliga byttes snabbt till panik då jag gick för att hämta min väska och den var spårlöst försvunnen!!!
Hittade dock en annan väska som låg på golvet så jag tog den och gick till vakterna, förklarade läget och bad dom öppna väskan som jag hittat för att se om det fanns nått som skvallrade om vem den kunde tänkas tillhöra.
Fick ett namn och jag gick genast hem och skrev ett meddelande på facebook till henne och sedan skulle jag spärra mitt kort men för att göra det måste man ha en telefon och min mobil låg ju i väskan.

Dan efter kom iaf Carina förbi och lånade mig hennes mobil så att jag kunde spärra samt ringa Tilde som fyller år.

Efter lite frukostfikande hos Ewa hade jag fått svar av tjejen som jag trodde hade min väska och gissa om jag blev lycklig då det visade sig att det var så!!!

Inga kommentarer: