22 maj 2011

Kändes lite märkligt att inte ha Tilde hos mig imorse då hon fyller år men det var nog jobbigare för mig än för henne.
Men det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig, jag skulle ju hämta dom kl.14.00 så det var ju inte så att jag inte skulle få träffa henne alls!!
Jag hade ju dessutom väskbekymmer och lite annat småfix att ordna innan jag hämtade dom så jag höll mig sysselsatt.

Maten blev riktigt bra till slut!!!
Tillsatte lite tomatpuré, creme fraiche och koncentrerad apelsinjuice sen smakade den helt okey, jag blev då hyfsat nöjd.
Efter maten lekte Tilde, Lukas, Sandra & Erik en stund innan vi kastade oss över tårtan!! 




Tilde tyckte dagen gick alldeles för fort...
"Mamma nu är det ett helt år till nästa gång jag fyller år... jag älskar verkligen att fylla år!!"

Inga kommentarer: