26 februari 2011

Va trevligt jag har det!!

Lotta på lilla igår kväll var kanon!! 
Att jag dessutom VANN gjorde ju inte saken sämre och vilken vinst sen!!!
Middag för 4, vilket innebär att jag, Carina, Sarah och Lisa ska ha en trevlig kväll igen snart!
På Lilla igår kom Carina på den briljanta idén att jag skulle låna Alaskan av hennes far och så skulle vi köra till Sagatun och äta palt idag...
Sagt och nästan gjort.

En tokspeedad Carina ringde i morse och inom en timme så var vi redo för vår lilla tripp. 
Sune stod och skottade fram Alaskan då vi kom till Bergbacka, startade den och gav mig öronproppar.
Fungerade hur bra som helst på leden men när vi kom ut på sjön och man fick möjligheten att gasa lite då säckade den ihop för att sedan tvärdö...
Vi blev tvungna att ställa in Sagatuntrippen och ändra målet för dagen till att bara försöka 
TA OSS ÖVER VÄGEN!!! 
KÖR ANNELIE KÖÖÖÖÖR!!!!
Det fixade vi ju givetvis och hela dagen har vi legat på skotrarna och myyyyyyyst.

När vi kom åt vi en löjligt god calzone och sov nån timme i soffan. 
Men nu har Carina lämnat mig och jag saknar hennes sällskap...

1 kommentar:

Cake sa...

Ja vilken dag!Att vi alltid får det bäst!Men sån ensamhet man kände vid separationen.Men vi syns snart igen!