24 februari 2011

STOPPA TIDEN!!!

Det har varit en fruktansvärd dag på alla sätt och vis men nu är den äntligen på väg att ta slut.
Sovit urkasst och då blir dagarna sällan så där toppenbra för mig.
Sen hade jag sjukt mycket att göra efter att jag slutat jobba så ett tag ville jag bara sätta mig ner å gråta.
Var av olika anledningar tvungen att städa lite ikväll på jobbet och hann inte äta middag samt att det var föräldramöte för BÅDA flickorna SAMTIDIGT!!!
Beslutade mig för att städa, springa på skolan och informera Malous klass om klasskassan och sedan tillbaka till jobbet igen. Insåg att jag hinner inte allt.
Men då jag kom till skolan och såg den gigantiska uppslutning av föräldrar, punkterna på tavlan samt Lenas vilja att informera oss så blev jag kvar...

Hallå??!!
Rökning och alkohol!!!

INSE!!! Nej jag vill int men jag måste... Malou börjar 7:an till hösten
Grymma öde, jag hoppas verkligen att jag hunnit bygga upp den relation som jag önskar ha med henne....
Det har gått åt helvetet för snabbt!!!

När jag kom hem så satte vi oss och pratade om sånt som Lena tagit upp och jo...
jag tror och hoppas att hon vet var hon har mig och att hon vet var hon har sig själv.
Älskade lilla fjant.. när blev hon så stor??

Inga kommentarer: