22 oktober 2010

Översocial mamma...

Tilde ska sova över hos en kompis inatt vilket innebär att jag och Malou blir ensamma ikväll.
Oftast är det jag och Tilde som brukar få egentid, och det brukar vara tokmysigt, så detta känns riktigt roligt.
Så roligt att jag blev nog kanske en aningens överentusiastisk...

Denna morgons samtal vid frukostbordet...
Jag: -När slutar du idag?
Malou: -Två
Jag: -Va bra det gör jag också, skynda du dig hem direkt efter skolan då?
Malou: -Varför då? Ska vi göra nått speciellt eller??
Jag: -Ehh näääe jag tänkte bara... att vi kunde ta en promenad eller så... Om inte du har planerat nått annat?
Malou: -Jag vet inte, jag skickar ett sms då jag slutat....

Jaaa jag veeet PROMENAD!!
Jag kunde ha dragit till med nått roligare men jag blev så ställd över att hon inte var lika speedad som jag över att umgås.
Nu vet jag hur Carina har det då hon kommer hem till mig och är tokspeedad och översocial...

Inga kommentarer: