21 oktober 2010

Kontraster




















Ikväll har jag lekt med grannungarna medan deras föräldrar var på jobb och föräldramöte.
Riktigt intensivt måste jag erkänna att det var, så fort jag vände ryggen till hände nått!!
Wilmer var ÖVERALLT å då överdriver jag inte men skoj hade vi iaf :)

Till slut så mutade jag med fika och så satt jag & Ilma och sjöng alla sånger som vi kunde komma på och Wilmer klappade händerna.
När vi inte kunde komma på några fler så komponerade Ilma ihop egna.
Gillar helst denna:
"Wilmer är bäst, som en liten protest"
Mycket trevlig stund med mycket skratt och lite tårar...

Däremot blev det mer tårar då jag kom hem.
Mina brudar här hemma är helt klart i en MYCKET känslig ålder och barn lindar inte in ord i bomull, så ikväll behövdes det gråtas ut lite i mammas knä...

Inga kommentarer: