10 september 2010

Sangria Frisante


10st är beställda :)

7 kommentarer:

Cake sa...

Hoppas vi gillar!!

Annelie sa...

jaaa 10 kanske var att överdriva men va faan dom går säkert ner :)
Vi kommer ju bunkra upp med annat också...

Helena sa...

Stackars dig :S

Sarah sa...

Om my god.. Är det till ett spciellt tillfälle, eller mer som ett lager till vintern.. ?? =)..

Jag har ju som ni säkert hört sagt upp mej nu.. kommer hem den 23 oktober, så de är inte så länge kvar till vi ses..

Lääängtar...

BTW, jag kommer att måste planera in en IKEA resa asap efter hemkomst, eftersom jag kommer att ha en lgh utan möbler... Det finns ju såklart plats i bilen för fler.. å med lite tur får man låna pappsens bil, så man slipper betala bränsle =)

Annelie sa...

Carina tycker väl att vi ska gå ut på Mikaeli men jag får se, är inte så sugen på det...

Längtar efter dig också min vän :)
Vars tänker du bo, jobba osv?
Några planer alls?

du åker inte till ikea utan mig Sarah... bara så du vet :)

sandra sa...

var de goda?

Annelie sa...

Alltså... dom står fortfarande i matkällaren och väntar :)
Vanlig Sangria är ju godast men jag tyckte mig minnas att dom var rätt så goda fast Carina lät inte så värst imponerad (som drack två i helgen)