29 augusti 2010

Positivt överraskad

Vaknad imorse med Tilde tätt, tätt intill mig
Det var lätt det mysigaste morgonen på evigheter!!
Morgonen fortsatte också i mysandets tecken och jag drack mängder med kaffe och plockade här å där, planterade om lite blommor som jag har haft ute mm. och var riktigt effektiv om jag får säga det själv å det får jag ju :)
Sen blev Tilde less på att umgås med sin mor och drog till en kompis och jag tog ner tältet, nu får det vara färdigtältat för i år!!

Senare ringde Bjarne och var sugen på att åka lite bil och undrade om jag kunde köra.
Kände suget efter att få köra lite Mercury utan fyllisar så jag var inte så sen på att säga ja :)
Vars åker man då på en söndag eftermiddag?
Ingen aning faktiskt men eftersom det varit raggarträff i Hoting i helgen så kändes det mest naturligt att åka dit och kolla om det fanns några bilar kvar att titta på...
Men några tecken på att det hade varit festligheter där i helgen fanns inte.
Ja ja vi hade väl inte heller några högre förväntingar heller så en bit mat räckte gott å väl för att sedan fortsätta färden hemåt.
Vi körde till Hotings hotell och gick in och blev mäkta förvånade över vad som erbjöds.
Det var ett buffé bord utan dess like!!
Som Krogen under sin glanstid + lite mer!!
Till och med kaffet smakade himmelskt...
Nästa gång som jag är i Hoting så måste jag nog gå in å kolla vad det är för mat bara för att se om det var en tillfällighet eller om maten är så där grym jämt!!

Inga kommentarer: