20 februari 2010

Deltävling 3

Har såå jäkla roligt här hemma med flickorna och deras vän Jenny. Vi sitter och ser melodifestivalen och började på nått sätt prata om körslaget och så ville dom att jag skulle spela upp Dankes låt men det var just precis Darin som jag trodde att dom ville höra. Det var ju faktiskt inte allt för länge sen som han var, enligt dom, såååå snygg och bra men tydligen har något inträffat dom senaste åren för Darin var inte alls intressant och det var nästan så att dom skämdes bara av att se honom!! jag skrattade hysteriskt åt deras beteende. Flickorna ville iaf hellre lyssna på TeEm ÖrDa & Co än på Darin... Crucified Barbara - Heaven or Hell var då min favorit ikväll! Dom hade ju iofs inga konkurrenter heller... men så har ju jag, till skillnad från Johanna alltid gillat "tjejrockband" men håller verkligen med om att det var en aningens för mycket 80-tal över det hela :)

Inga kommentarer: