12 juli 2009

Hembygdsdagarna fre - lör 2009

Vilken helg!! Den blev inte alls som vi hade planerat men ändå väldigt lyckad!! Fredagen blev lite stressig av olika anledningar men vi hann ändå med lite grillning som än en gång mamma Gun stod för :) och helt plötsligt dök Ingela upp och deltog i festande, det var väldigt roligt :)En ny "drink" blev uppfunnen och det berodde nog mest på okunskap på procenten av mig då... Fick Sangria av Helena och såg då vi skulle till att dricka den att den bara var på 7%!!!! VAD GÖR MAN DÅ???!!! Jooo vi blandade den med survinet som blev över från Johannas möhippa såklart :) Lite förvirrande drink då man inte riktigt visste om det var rött eller vitt man drack men den gick att dricka... eller ja jo på fredag var den okey men på lördag var den inte lika lättdrucken... I det stora hela hade jag jäkligt kul och enligt mitt tycke var körslaget en succé!! Hur roligt som helst :)Lördagen hade vi egentligen inte riktigt planerat förutom vad vi skulle äta (eller när men den planen sprack också) det slutade iaf med att det blev fest hemma hos mig... ...och tro det eller ej men nog faan var det några som satte sig vid baren innan slutet!!Det var oväntat mycket folk på ishallen även på lördagen.. mycket otippat!! Trots detta så är det nått med ishallen som jag inte gillar... Toalettkön på tjejernas är ju en katastrof och så även belysningen inne i ishallen. Innan jag gick hem betedde jag mig oväntat vuxet och det är jag rätt nöjd med idag, haha :)

1 kommentar:

Cupcake sa...

Jaa vilken helg,som sagt inte alls som vi planerat men trots detta mycke lyckad.Sen skönt att vi fick oss var sin mammaroll i helgen.Och ännu skönare att grannen inte klipper gräset=)