21 januari 2009

Mums!!

Idag har Malou fått sin Multi Mixer och jäklar vad här har mixats!! Malou gjorde en milkshake med vaniljglass, banan och jordgubbar. Dennis gjorde en milkshake med vaniljglass, chokladglass, jordgubbar och banan. Jag som är inne på min andra nyttiga vecka gjorde en smoothie på blodapelsin och banan. Det var riktigt jäkla gott och fruktansvärt mättande!! Nu skulle man bara varit duktig och plockat en massa bär i somras, det kommer nämligen att bli dyrt det här!! Jag har ju visserligen lite jordgubbar och rabarber... Undra just om inte det skulle bli kanongott också!! Ser framemot att få göra en ny imorgonkväll för ikväll orkar jag ingen fler, är spymätt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån hade vi också innan men jag tror vi slängde ner den i förrådet. Det blev så jobbigt å rengöra den efter varje gång, hehe.

Anonym sa...

Äsch jag har ju diskmaskin :)