30 januari 2009

Fredag igen

Inte ens 3½ timmes sömn blev det inatt :(
Behöver jag säga att jag är trött??
Köpte berocca igår som jag slurpade i mig imorse men det där härligaa välbefinnandet och piggheten som verkar komma direkt då man intagit ett glas av detta kosttillskott (om man ska tro på reklamen och det ska man ju inte) har då ännu inte infunnit sig :(
Men men man kan ju alltid hoppas att det kommer senare :)
Ikväll ska jag svulla med lillasyster
(då har jag samtidigt lite koll på henne, tycker faktiskt att den där skrutten kan komma ut nu!!)
Jag la kyckling i marinad igår
(fick nått nytt recept som tydligen ska vara helt underbart gott, enligt Ulla)
och när jag kommer hem ska jag göra en "vit kladdchokladtårta"!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mhm, ska du göra "mesekyckling"? :)

Anonym sa...

Å gud! Jag älskar både kladdkaka och vit choklad!! Tyvärr är jag ju alldeles för lat för att baka, så det är nog inte ens lönt att ta receptet :(

Annelie sa...

Jajemen Anna det var väl tänkt att det skulle bli så...

Ewa jag får väl bjuda dig på den någon dag om den blev lyckad :)