31 januari 2009

Det blev ingen svullning igår...

När jag slutade igår skulle jag bara hem och hämta lillasyster, fara och hämta en byrå som hon köpt på Prima Prylar och sedan var det tänkt att vi skulle sätta igång med svullning!! Planerna blev en aaaningens förändrade då jag hämtar upp henne och hon behövde besöka Gunilla först eftersom hon hade jätteont... Så jag skjutsade ner henne till trissen, for själv och hämtade byrån och sedan hämtade jag upp lillasyster igen. Då säger hon att Gunilla ringt till Lycksele och vi måste dit!! Det första som jag säger är: -VILKEN TUR ATT JAG ÄR NYKTER!!! ( jag vet inte varför jag sa så, kanske beror det på den inställda inflyttningsfesten eller så blev jag bara otroligt stressad) Sandra svarade iaf: - Jaaa Annelie, du har nyss slutat jobba och klockan är 14.00, VILKEN TUR ATT DU ÄR NYKTER!! Jävligt halt var det och vi surrade konstant hela resan, inte en tyst minut var det men till Lycksele kom vi!! Dock ville inte bebis ut nu, det blev lite provtagningar, Sandra fick några tabletter och så fick vi åka hem igen :( Resan var inte helt förgäves eftersom vi hade turen att få se våran nya släkting på BB!!
GRATTIS JÖRGEN & HANNA!!
Vi hann även smita in på Dollarstore trots att dom egentligen skulle stänga :)
Vi slank in när andra gick ut och undvek ögonkontakt med personal och sprang runt så mycket vi bara hann.
För ovanlighetens skull var det bra ordning där och lite nya prylar... önskade att vi haft lite mer tid!!
GIVETVIS var det ju baaara för att lillbebis skulle bli stressad och vilja komma ut när vi ändå liks var i Lycksele!!
Jag hittade mig iaf en pedalhink och är toknöjd!! Pizza istället för kyckling blev det och ingen vit kladdchokladtårta heller men vi ska försöka igen ikväll!!

Inga kommentarer: