19 januari 2009

4 stackare ligger och kräks

Imorse innan Tilde gick till skolan så tittade hon på mig där jag låg i min säng och tyckte synd om mig själv och så säger hon: "-Jaha då kan du ju ligga där idag och fundera på vem som ska följa mig på stallet ikväll" Det var som att jag blev straffad för att jag fått magsjuka... som att det var HON det var synd om!! Men jag gjorde som hon sa och kom på att Fia skulle säkert ställa upp!! Skickade iväg ett sms och vad får jag för svar? Hon har också magsjuka!! När jag kollat igenom bloggarna så läser jag även att Johanna har magsjuka... Hmm både jag och Fia var och hälsade på Johanna i lördags... jag först... Och lillasyster var och hälsade på mig på kvällen, blev tvungen att skicka iväg ett sms och höra hur hon mådde och vad tror ni? MAGSJUKA!!! Så det är bara att inse... det är antingen Jag eller Johanna som smittat alla!! Japp så idag ligger man och mår pyton medan Carina tillbringar sin första dag i Thailand!! Livet är härligt!!! Hoppas att du har det bra iaf :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och tvi vad jag tycker synd om er.
Jag är så sjukt rädd för magsjuka att jag inte ens vågar gå ut nu när jag hör att den florerar.

Anonym sa...

Även min mor och far är liggandes i sjukan, så de kan också vara bovar i dramat.

Anonym sa...

Ja det är ju fantastiskt att vi lyckades bli sjuka allihopa :) är fortfarande inte människa faktiskt.. men iaf så pass pigg så jag pillar mig upp i soffan... kram!

Anonym sa...

Tilde är så rolig :-)

Anonym sa...

mmm hon är rätt underhållande faktiskt, sättet hon sa det på gjorde mig rätt ställd.
Men hon hade fixat vuxenhjälp ikväll alldeles själv.