13 december 2008

Lucia

Malou, Tilde och Elias hade ett eget litet luciatåg igår kväll, dom var så söta! Och idag har Malou lussat för PRO och jag smet in också bland PROarna för att få titta/ lyssna på dom... Jag platsade nog rätt bra med det gänget =) Men mer luciafirande än så blir det inte för mig i år. Jag känner absolut inte för att gå ut, det skulle bara vara för att Johanna går ut då men samtidigt så skulle jag tro att vi hinner gå ut tillsammans nån annan gång!! Näe det blir en lugn kväll med flickorna... (och pojkarna) och det känns helt tillräckligt, man är ju bakis så länge nuförtiden!! Dagen efter sover jag mest hela dagen och så dagen efter det känner jag mig halvbakis fortfarande och då blir måndagen så jävla tung då man kliver pp 04.15 jobbar hela dagen och så är det stallet på kvällen. Men nu har jag ju tur och blir inte så dålig som vissa andra, jag skäms nästan när jag skriver bakis då jag vet vad bakis innebär för vissa...

Jag går då iaf mycket hellre ut på fredagarför då är man garanterat kry på måndag!!

Vuxenpoäng...

Inga kommentarer: