14 december 2008

Julklappsinhandlare

Som dom flesta vet så fullkomligt älskar jag att köpa julklappar och jag tycker att det är minst lika roligt att köpa från andra för andras pengar då förstås!! =) Jag köpte julklapp till Tilde från Magnus för nån vecka sedan och så fick han bara komma förbi med pengarna, ska även hitta en julklapp till Malou från honom men måste få gå runt och kolla lite. Det är ju lite svårt att hitta tiden just nu då det är så mycket kvällsaktiviteter men fredag och lördag hade jag tänkt fixa de sista julklapparna och så får flickorna roa sig på egen hand om nu inte deras pappa kommer och hämtar dom i helgen. Lilla mamma dök upp här och var så bekymrad... Hon hade några julklappar kvar att köpa men hade ingen aning om vad hon skulle hitta på så jag följde henne ut en sväng och nu är hennes julklappar klara!! Det blev en julklapp till Malou, Tilde, Magnus och så valde jag även min egen julklapp... Jag är toknöjd och det är även mamma! Jag funderar på att starta eget vid jul och bara gå runt och shoppa åt folk. Fan så roligt!!

Inga kommentarer: