18 november 2008

Min dag...

Var på gigantiskt dåligt humör igår då jag satt med papper som måste fyllas i och jag inte har en aning om hur??!!! Att min matte är dålig är inget jag skäms över för att det har en logisk förklaring... Man måste nämligen närvara på mattelektionerna för att lära sig något, så enkelt är det, har man inget betyg i matte så är man förmodligen inte så kunnig inom det området heller!! Men är det något jag kan så är det att "spela" korkad sååå jag skrev ner allt jag inte kunde och sedan ringde jag försäkringskassan och bad dom att hjälpa mig och dom räknade ut praktiskt taget ALLT åt mig hehe Och jag hamnade aldrig i nån kö heller som jag läst att andra alltid blir placerad i utan kom fram på en gång!! Sen så ringde mamma och bjöd på middag och det är ju alltid trevligt... kom på nått sätt in på ett märkligt samtalsämne om vad mamma skulle behöva göra för ont som skulle resultera i att jag inte skulle besöka henne... Jag vet... konstigt samtalsämne och jag vet inte hur vi kom in på det heller...??? Jag sa att om hon skulle mörda något barn eller nån annan på nått omänskligt grymt sätt så skulle jag låta henne ruttna i sin ensamhet men då var vi ju tvungen att gradera grymheten i mord också som sagt väldigt konstigt samtalsämne...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis skickat dig ett sms, men du har ju för sjutton 3 mobilnummer... :)

Anonym sa...

Har jag??
Hahaha Nääe jag har bara 1 men Malous nummer tror jag står på mig och så kanske det finns nått gammalt nummer kvar....
Hmmm undra just om jag ska göra någonting åt det?
Jag som är en sån fixare i veckan!!