22 november 2008

Lyssnar till Michael Poulsens ljuva stämma

Jaha då har flickorna åkt till deras pappa och här sitter jag i min ensamhet... Lyssnar på lite Volbeat, dom är så underbart bra och vilken jävla röst han har!! mmmmmmmmmm mumma... Funderar lite på vad jag ska ge alla i julklapp. Jag är ovanligt sen i år med att inhandla presenter. Jag brukar börja på hösten och vid slutet av november är jag vanligtvis klar.... JAG ÄLSKAR ATT KÖPA JULKLAPPAR!! Skulle vilja ge storebror nått litet extra i år men har inte riktigt kommit på vad... Han var så snäll och gav mig en kupévärmare förra året, fastän den var dyrare än vad vi kommit överens om att våra julklappar som vi ger till varandra ska kosta, och hjälpt mig med bilen flera gånger i år utan att jag ens ha behövt be om hjälp så nog förtjänar han lite uppskattning från min sida alltid... Samt att det han gjorde för Malou förra helgen var så extremt fint gjort av honom... När Malou låg på Lasarettet på sin födelsedag så ringde han och sa till Malou att när hon kommer hem ska hon få gå på skoaffären och välja sig vilka skor hon ville. Och för Malou, som är lika skofixerad som jag, var det riktigt STORT!! Så förra lördagen for dom ut och shoppade skor och sedan gick dom och fikade på Stenmans efteråt. Det var en överlycklig tjej som kom hem sen och är så fullkomligt förälskad i sina nya skor =)

Inga kommentarer: