13 oktober 2008

Trött-tröttare-tröttast

Ja det är bara att inse jag är för gammal för att leva det liv som jag lever just nu.. Det får lov att vara slut med festandet!! Eller iaf så måste festandet ske på en fredag så att jag har två återhämtningsdagar innan arbete... Igår kröp jag och flickorna ned i min säng klockan 20.00. Visserligen surrade vi en liten stund men det måste har varit en VÄLDIGT kort stund. Trots att jag fått sova nästan 9 timmar så var inte det tillräckligt!! Jag var helt borta då väckarklockan ringde och det var nästan så att jag ville gråta då jag ställde mig i duschen... Med andra ord detta har inte varit någon bra dag!! Det bästa på hela dagen var att jag hostade upp ölkorvsbiten som jag satte i halsen lördagkväll!! Den har irriterat mig något så grymt och jag trodde att slutet var nära men nu är den borta =) Superäckligt jag vet!! Det tog faktiskt emot att berätta om ölkorvsbiten eftersom det är så jävulskt vidrigt men samtidigt kände jag mig tvungen att delge er om lite vidrigheter =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Verkligen uräckligt... men vi vill ju höra vad som vad som hände i lördags! Låter som det var spännande :)

Anonym sa...

Jag tror att vi tar det över en kopp kaffe eller nått =)