12 oktober 2008

Lyckad kväll!!

Jäklar vad kul jag hade igår!! =D En mycket händelserik kväll med massor att berätta om så här dagen efter... Jag gjorde mina tappra försök att ringa runt till nära och kära vid 03.00-04.00 men det var inte så många som var sugen att lyssna på mitt svammel!! Men när man för en gångs skull minns hela kvällen så vill man ju gärna dela med sig =) Vid o1.00 gick jag och tog ut jackan för att börja gå hem, inte för att jag hade tråkigt eller så utan det var nog mest av gammal vana men Carina såg mig från balkongen och ropade in mig igen. Tack för det Carina annars hade jag ju missat hur mycket som hellst ju!!! Och så måste jag väl tacka Sarah också som tvingade ut mig... JAG HADE VERKLIGEN JÄTTEKUL!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men alltså.. blogga genast om VAD som hände då! :)

Anonym sa...

Exakt! Det viktiga tack! :)