04 maj 2008

Mums

LA Ink är inställt!! Grrrr vad förbannad jag blir!!!
Har iaf sur sett ett gammalt avsnitt av Miami Ink och är jävulskt besviken över att min söndag inte ser ut som alla andra söndagar med 2 timmars tatueringstittande... Faaast man ska väl inte klaga Gaah vad jag tycker deras kroppar är ljuvliga!!
Gruvar mig för att jobba imorgon också... missförstå mig inte jag älskar mitt jobb verkligen men när jag blir ledig lite för länge har jag en tendens att bli toktrött och lat.
Är iaf nöjd över min engagemang i tvättning idag...
Alla vinterkläder är tvättade, garderoberna städade så nu är det bara att vika och lägga in på rätt plats utan en massa trugande... är så pass nöjd att jag tog mig ETT glas vin =)
På tisdag kommer flickorna hem och kommer att vara hos mig i 3 veckor!! Bjarne tänker jobba två pass så därav fler veckor med barnen... Känns tokbra att slippa bry mig om väskor som ska packas, jag kan tom. lämna in ett längre schema till fritids NICE!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sarah Säger: Åhh... vilka godingar... mumma mumma mumma... synd att de ha slutat.. va de på MTV eller..??.. Har ju den kanalen nu..
"stolt"