04 maj 2008

Boring

Idag klev jag upp tidigt (för mig) och började tvätta... Jag kom på igår kväll att jag egentligen bara har sovit bort min ledighet och inte alls gjort de saker som jag faktiskt hade planerat att göra men men jag har iaf sovit JÄTTEMYCKET och det gillar ju jag =) Har alltså hållit på sen 7.30 och tvättat och det innebär att det kommer att bli en hel del att vika också usch så tråkigt och så har jag städat alla garderober och kommit till den insikten att fy faan va fula kläder jag har... bara för att jag jobbar med barn måste det innebära att jag bara äger myspyskläder?? Ni minns väl lapparna man fick hem när man gick i skolan och skulle på utedag eller liknande där det stod "tag med oömma kläder" så lever jag dagligen... jag är tjejen i oömma kläder =( inte särskilt upplyftande... praktiskt och skönt men absolut urtråkigt... Hungrig är jag också men allt jag har hemma är en påse micropopcorn... JAG VILL JU HA MAT!! Åhh vad jag önskar att min mamma kunde få för sig att bjuda mig på mat idag.

Inga kommentarer: