29 maj 2008

Men herrejävlar vad jag ser ut!!!

Vi drog ner till Bofinkens lekpark 9.30 idag och eftersom det var så fint väder så avbeställde vi lunchen från Åsbacka och tog med oss hamburgare som vi grillade där. Vid 13.00 återvände vi till jobbet och då fortsatte vi att vara ute på gården och leka tills jag for hem klockan 16.00. När jag kom hem planterade jag lite blommor, tvättade av utemöblerna, hoppade studsmatta och sen kom Annie och Pippi. Jag hade bett Annie komma för att hjälpa mig att sätta upp snören för Humlen, min längd räckte inte till så jag behövde en lång vän att hjälpa mig. Sen efter 18.00 kom Johanna.Å, Görel och Åsa för att gratta mig... DÅ gick jag in och såg vad en dag ute hade gett för resultat!!! Jag ser fan inte riktigt klok ut!! Det är så jävla typiskt... jag lär mig aldrig, samma sak VARJE år...
Och jag som hade varit duktig och leta ut en outfit inför helgen för att slippa panikleta i sista minuten men den är bara att glömma, jag blir så ledsen... Klänningens urringning följer inte den knallröda linjen som jag har nu... suck... Vad fan ska jag ta på mig då??!!
Men tillbaka till vännerna som kom förbi för att gratta mig... Dom hade köpt mig en volumaster!! Det ska bli väldigt intressant och se om den fungerar på mitt annars så platta och livlösa hår.. Vilken present!! Tack så JÄTTEMYCKET!!!
Sen kom Lisa och hämtade mig och så for vi och hämtade Ewa innan vi drog till Hannapanna som fyller 28år idag!!!
STOOOOORT grattis till henne på 30-2 dagen!!

Inga kommentarer: