22 maj 2008

Lillgumman 8år idag!!


Helt otroligt ångestladdat att Tilde fyller 8år idag!! Hon är ju min lilla bebis... snyft!
Tok stressig dag har det iaf varit och än är den inte slut...
Upp klockan 06.00 för att hinna duscha och göra mig i ordning innan det blev sång för Tilde och paketöppning. Nya cykeln var ju givetvis tvunget att prövas så det blev vackert att promenera brevid henne i rask takt till skolan för att sedan rusa till jobbet.
När vi kom hem så gjorde vi tårtan klar och så skulle rullskridskorna prövas och det var ju så roligt så dom var på även när dom skulle in för att gå på toaletten innan grillfesten med klassen på Saiva vilket innebär att jag har snygga sträck på golvet i min hall och toalett sååå jag måste städa ikväll igen. Sen bar det alltså iväg på grillfest och inte förän 20.30 åt vi av tårtan och då kommer jag på att jag glömt att skicka in en bild till tidningen på gumman så det blev jag ju tvungen att göra...
Skit vad jag är slut på nu... hur ska jag orka städa och göra iordning inför morgondagens kalas och dessutom hinna spela lite Guitar Hero innan läggdags??!!


1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis till Tide och även till dig som nu idag har fått plussat på ett år.
Kram Christina