25 april 2008

Min lilla älskling

Tilde bråkade med mig imorse om allt möjligt och det mesta var saker som jag faktiskt inte kan göra någonting åt!! Typ: Jag vill inte vara lillasyster, jag vill börja 3:an nu, jag vill inte åka till Umeå imorgon jag vill åka idag, jag vill att du ska vara med mig på skolan idag osv, osv. Jaaa det var några exempel på vad hon hade att komma med klockan 8.00 på morgonen... eftersom jag var halvstressad till jobbet och våra samtal inte ledde till någonting så bad jag henne att vi skulle fortsätta prata när jag slutat och att vi nu skulle torka tårarna, kramas och gå till "våra" jobb... motvilligt gick hon med på detta och vi började gå åt varsitt håll. MEN jag hann inte långt förän jag hör henne skrika: -MAMMA!! - JAAAA?? (Vad är det nu då??) - JAG ÄR MAMMASJUK JU!!!! Mitt hjärta värkte och jag fick tårar i ögonen... älskade vän...

Inga kommentarer: