04 mars 2008

Stegräknartävling

I måndags började alltså stegräknartävlingen och jag har satt upp mitt personliga mål och fått ändra det några gånger också...
Det började med att jag läste tävlingsreglerna om att minnst gå 7000 steg/dag som läkare rekomenderar...
"ja men det är väl rätt okey tyckte jag det fixar jag väl"....
MEN så såg jag på tv "du är vad du äter" där dom fick order om att gå minst 10000 steg/dag...
"Ahh va fan ska DOM gå 10000 steg/dag så måste ju jag också det"...
Jaha så då hade jag beslutat mig för minst 10000 steg/dag och kände mig svårt nöjd igår kväll då jag hade gått 12433 steg men lyckan var kort för när jag kommer på jobbet imorse så säger dom att man måste minst gå 13000 steg/dag om det ska ge nått resultat!!
Va faan då måste jag ju ändar mitt mål IGEN!!
Så ikväll tog jag och Annie en långpromenad riktigt skönt...

Var även till Lisa idag och hämtade ut mina PartLite ljus så nu längtar jag tills jag har städat mitt hem så jag får tända mina ljus och känna golukten sprida sig i alla rum... hmmmmmmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

glöm inte att hymmma när du har tänt ljusen :)

Anonym sa...

Nog är var dom dyra dom där ljusen men inte SÅ dyra att det ger en hymmmeffekt haha