05 mars 2008

Ännu en utgift...

Började morgonen med att ta en liten omväg till jobbet eftersom jag vet att jag ska sitta och måla hela dagen och kommer att röra på mig ytterst lite...
Och det är exakt vad jag har gjort HELA dagen... målat, målat, målat... min rygg håller på att ta död på mig nu. När jag slutade tog jag en promenad till och när jag kom hem så la jag mig i badkaret så förbannat underbart skönt!! Varför gör jag inte det oftare?

Tyvärr så underhöll sig Spiken med att bita sönder min handsfree när jag låg i badet så nu kommer promenaderna bli jävulskt tråkiga...
Satans understimulerade katt, kan inte grannen åka bort snart?

Snart ska jag åka med lillebror och mamma till lillasyster och hälsa på... Lillebror ska övningsköra gaaaaaaaah!! Mamma berättade inte det förän efter att jag sagt att jag skulle följa med, hade hon sagt det innan hade jag nog avstått... Till saken hör att jag är väldigt åkrädd och jag kan bara föreställa mig hur mamma och lillebror kommer att låta i bilen...

Jisses vad har jag gett mig in på?

1 kommentar:

Anonym sa...

du överlevde åkturen eller ??