03 augusti 2013

Dag 49 & 50

Har haft 2 grymma dagar i Sandvik!!!


Som sagt:
"Varför ligga påklädd på stranden och lyssna på barnskrik, när man kan ha det lugnt och naket i Sandvik?"
Å lugnt och naket det har vi verkligen haft!!!
Jag är dock tröttare än tröttast trots att vi bara har solat, slappat och "badat", känns som att jag varit på fest fastän det inte har intagits en enda droppe alkohol.
Dessutom gick vi och la oss 21.15 igår kväll, vi orkade inte ens spela klart kortspelet, man tycker ju att vi borde vara sjuuukt utvilade!!!

Vi hade även med oss Myra till Sandvik, som tyvärr är i löpen... mycket otrevligt :(
Så igår inköptes det en menstrosa så vi skulle slippa blod i stugan.
Trodde faktiskt att hon skulle protestera mer än vad hon gjorde, jag skrattade så jag fick ont i magen (elak som jag är) då vi tog på den men hon accepterade det hela direkt och sov lugnt dom tio timmar som jag uppenbarligen behöver/natt.
Det mesta vi har rört oss under dom här två dygnen är nog dom 15minuter då vi var och plockade lite bär!!
Smorde in rygg och rumpa en aningen sent igår (typ en timme innan vi slutade sola) så det gör lite ont idag :/
Jag hade varit glad om det var benen som jag bränt men icket, jag är inte kräsen de hade inte alls behövt bli bruna... dom kunde ju åtminstone fått lite färg och röd är ju en färg!!
Måste bara avsluta detta inlägg med att säga... JAG GILLAR SUNE, vilken uppfinningsrik man!!!
Ett bilbatteri under sängen och en egenhändigt byggd mobilladdare och vi kan ladda mobilerna, all kärlek till Sune :)
Hade det inte varit för han så hade vi fått vänta i en evighet innan vi fick se hur vackra
Olivia & Tomas
och
Karro & Uffe var vid dagens bröllop!!

Inga kommentarer: