29 juli 2013

Dag 41,42,43, 44 och 45

Har haft en helt galen helg med Carina!!!
Torsdag 25/7  Tog farväl av flickorna och skickade dom med bussen till Gällivare, packade bilen smockfull, åt lunch i trädgården hos Carina och sen drog vi till Lycksele.
Tältuppsättningen gick alldeles utmärkt och vårt mansion blev exakt som vi hade tänkt oss.
Elin och Ulf kom och höll oss sällskap i två dagar och tredje dagen fattades dom oss...

 Fredag 26/7 Carina fixade lyxfrukost och Ulf var snäll och skjutsade oss så vi fick ligga vid vattnet och sola, bada och dricka öl.
Vi hade visserligen badplatsen just utanför tältet men vi ville vara för oss själva.
När vi var på rymmen höll Erikssons bröder med familjer ställningen vid tältet.
Lördag 27/7 cykling till bilutställningen, kom dit vid bästaste tidpunkten, vi satt ner och såg alla dessa fantastiska billar rulla ut ut området en efter en och jag njöt av v8:a mullret
Söndag 28/7 nedtagning av tält tog inte alltför lång tid och vi skippade ihopvikningen.
Läskig hemfärd avslutades med mumsig mat... TOPPENHELG!!!
Måndag 29/7 Sov tolv timmar inatt men det räckte inte, har inte orkat göra nått idag så det fick bli en filmtittardag. Imorgon har jag tagit på mig jobb så nu tänker jag lägga mig och sova, 3 dagars partande tog på vill jag lova!!!

2 kommentarer:

Cupcake sa...

Tack för allt stumpan <3. Hoppas det kommer att gå bra å jobba!

Annelie sa...

Tack själv lilla hjärtat, det har gått alla tiders att jobba även om jag kände mig helt död då väckarklockan ringde kl.06.00 :)